Nagios Incident Manager

Nagios Incident Manager reprezinta o unealta puternica pentru gestionarea incidentelor care pot aparea in infrastructura IT si, de asemenea, ajuta la rezolvarea mult mai rapida a problemelor.

Brand

Nagios Incident Manager

Nagios Incident Manager este o aplicatie de nivel enterprise pentru gestionarea incidentelor si furnizarea de unelte pentru rezolvarea rapida a acestora de catre personalul IT. Aceasta aplicatie bazata pe Web furnizeaza securitate, mobilitate, integrare cu aplicatii de provenienta tertiara, precum si unelte pentru colaborare.

Beneficii:

Simplu de Folosit – Interfata bazata pe Web le permite administratorilor sa trimita tichetele cu probleme primite, catre diversi utilizatori si alte echipe. Echipele si indivizii pot sa isi gestioneze singuri propriile tichete, bazandu-se pe prioritate si stare.

Integrare Simplificata – Se integreaza usor cu alte solutii Nagios, dar si cu solutii de provenienta tertiara, prin folosirea API-urilor Web.

Multi-Tenancy – Gestioneaza echipe multiple de utilizatori si pastreaza tichetele compartimentate in functie de utilizator, echipa sau tipul de incident.

Statistici – Urmareste statisticile incidentelor, timpul pana la gasirea solutiei si timpul de raspuns de la inceperea incidentului.

API-uri Accesibile – API-uri bazate pe Web flexibile, care permit uneltelor de provenienta tertiara sa foloseasca automatizarea, gestionare de tichete si actiuni customizate pentru actualizarea tichetelor.

Facilitati:

Dashboard Intuitiv – Dashboard-ul furnizeaza utilizatorilor o imagine completa asupra incidentelor si activitatii recente, pentru a obtine informatii despre problemele recente.

Raportarea Avansata – Incident Manager furnizeaza rapid informatii despre timul care a trecut pana la rezolvarea problemei, folosind functia Mean Time To Resolution(MTTR) si cat de rapida a fost interventia de la depistarea problemei, pentru a masura eficienta echipei de suport.

Integrare cu Aplicatiile de Provenienta Tertiara – Incident Manager poate fi integrat cu aplicatii de provenienta tertiara, pentru a furniza acces rapid la informatii despre incidentele din retea. Acest fapt ii permite Incident Managerului sa reduca impactul implementarii aplicatiilor de provenienta tertiara in infrastructura organizatiei.

Ferestre pentru sortari specializate – Ofera utilizatorilor capacitatea de a sorta si organiza rapid incidentele pentru a avea o intelegere mai buna asupra situatiei si pentru a vedea daca incidentele sunt rezolvate intr-un mod eficient.

Arhitectura De Performanta Inalta – Nagios Incident Manager este construit pentru viteza si performanta. Design-ul sau usor furnizeaza toate uneltele necesare pentru a gestiona incidentele din retea, fara a fi nevoie de multe componente care consuma multe resurse.

Integrarea Usoara cu Nagios XI – Se integreaza usor cu Nagios XI, pentru a crea in mod automat alerte si tichete cand sunt detectate probleme in Nagios XI.

API Extensibile – Nagios Incident Manager permite administratorilor sa aiba acces la API-uri backend pentru customizare, folosind programe si aplicatii de provenienta tertiara sau construite de organizatie. Incident Manager se potriveste tuturor cerintelor si specificatiilor mediului organizatiei.