Stellar Repair for Exchange

Stellar Repair for Exchange reprezintă o soluție completă pentru recuperarea fișierelor EDB demontate și offline. Aceasta scanează fișierul de bază de date Exchange (EDB) corupt și recuperează toate elementele căsuței poștale, inclusiv e-mail-uri, atașamente, contacte, calendare, note, sarcini, jurnale și foldere publice.

  • Repară mai multe fișiere mari EDB, fără niciun risc de pierdere a datelor.
  • Exportă fișierul complet EDB, direct către Live Exchange Server și Office 365.
  • Acceptă Exchange Server 2019/2016/2013/2010/2007/2003/2000 și 5.5.
  • Soluție de recuperare a căsuțelor poștale din baza de date Exchange coruptă

    • Software-ul de Recuperare Exchange Server deschide fișierul EDB offline și repară fișierul EDB corupt, fără nicio pierdere de date și întregul proces este finalizat rapid. Comanda Eseutil / P este o altă soluție pentru repararea fișierului EDB. Această soluție este folosită în cazul în care nu mai rămâne altă opțiune, deoarece ar putea duce la pierderea datelor. Software-ul Stellar Repair pentru Exchange poate repara baza de date, eficient și rapid.
    • Repararea bazei de date Exchange în cazul lipsei fișierelor jurnal și a erorilor grave de corupție
    • Efectuează căutarea eDiscovery, pentru e-mail-uri specifice în căsuțele poștale
    • Salvează căsuțele poștale recuperate în format PST, MSG, EML, HTML, RTF și PDF

    Stellar Repair For Exchange este folosit în mai multe scenarii

    Cădere Exchange Server

    Corupția în fișierul EDB este o cauză obișnuită a prăbușirii Exchange Server, care se poate întâmpla din cauza bazei de date supradimensionate, operațiunilor / întreținerii necorespunzătoare a serverului, problemelor hardware etc. Software-ul oferă o alternativă eficientă, rapidă și convenabilă, pentru recuperarea serverului Exchange.

    Exchange a fost închis necorespunzător

    Tehnologia Extensible Storage Engine (ESE) folosește conceptul de memorie cache a bazei de date pentru căsuțele poștale, pentru a reduce numărul de operațiuni I/O. Când o operație este încărcată în memoria din cache, dar nu este angajată în magazinul de informații, motorul JET o marchează drept DIRTY. Dacă sistemul se oprește accidental în acest timp, se primește eroarea de închidere murdară. Această problemă complexă poate fi rezolvată cu ușurință, prin repararea fișierului EDB cu soluția Stellar.


    Alternativa când ESEUTIL și PowerShell nu sunt îndeajuns

    Microsoft oferă utilități de reparare integrate ESEUTIL & PowerShell, cu baza de date Exchange, pentru a remedia problemele bazei de date. Cu toate acestea, aceste utilități nu pot repara corupția severă în baza de date, sunt din punct de vedere tehnic mai solicitante și consumă mai mult timp. Stellar repară baza de date Exchange și o pune în funcțiune în cel mai scurt timp posibil.


    Baza de date Exchange „nu se montează”

    Fișierele- jurnal de tranzacții înregistrează toate modificările la o bază de date Exchange Server. Dacă un fișier de jurnal nescris în baza de date asociată este eliminat, acesta poate aduce mai multe probleme, cel mai frecvent fiind că baza de date nu poate fi montată. Primul pas pentru rezolvarea acestei probleme este verificarea coerenței bazei de date. Dacă este într-o stare inconsecventă, soluția constă în restaurarea bazei de date de la backup sau aplicarea unei tehnici eficiente de reparare a Exchange EDB, cum ar fi recuperarea serverului Exchange Mailbox Exchange.

    Capabilități

    Recuperarea bazelor de date Exchange

    Software-ul Stellar Exchange Mailbox Recovery utilizează algoritmi robuști de scanare, pentru a prelua elemente din căsuța poștală din fișierele EDB corupte. Funcția „Select Scan Mode” oferă două opțiuni – „Scanare extensivă” și „Scanare rapidă”, pentru a realiza recuperarea EDB. Opțiunea „Scanare rapidă” repară majoritatea problemelor de corupție. Cu toate acestea, scanarea extensivă oferă o opțiune de scanare avansată, care oferă rezultate mai bune și necesită mai mult timp. Programul poate scana până la 4 fișiere EDB, ceea ce reprezintă o caracteristică utilă pentru a extrage rapid cutiile poștale critice care sunt stocate în fișiere EDB separate. Software-ul acceptă Microsoft Outlook 2019, 2016, 2013, 2010, 2007 și 2003.


    Salvează căsuțele poștale schimbate în diverse formate

    Pe lângă salvarea datelor recuperate ca PST, ce se pot accesa direct prin Outlook, acest software de recuperare poate salva și fișierele recuperate în format MSG, EML, RTF, HTML și PDF.


    eDiscovery și recuperare granulară

    Soluția Stellar poate efectua căutări de tip eDiscovery de căsuțe poștale, foldere și articole, pentru e-mail-uri particulare, bazate pe diferite criterii de căutare, precum ‘To’, ‘From’, ‘Subject’, ‘Cc’, ‘Name Name’, ‘ Caroserie “,„ Tip articol “,„ Importanță “,„ Data “etc. Rezultatele căutării pot fi exportate în format PST, MSG, EML, HTML, RTF sau PDF. Mai mult, pentru a eficientiza, în continuare, căutările, pot fi utilizate preferințe precum „Potrivire exactă” sau „Orice criteriu”.


    Recuperarea Public Folders corupte

    Software-ul de recuperare Exchange Server le permite administratorilor Exchange să repare folderele publice corupte stocate în fișierul EDB. Programul poate salva dosarele publice recuperate în format PST, pentru a le importa direct în Outlook. De asemenea, ajută la exportarea directoarelor publice recuperate direct în Live Exchange sau Office 365.


    Exportă căsuțele poștale, direct către Live Exchange

    Instrumentul de recuperare a căsuței poștale Stellar Exchange poate exporta căsuțele poștale recuperate, direct pe serverul Live Exchange. Software-ul se poate conecta și poate exporta cutii poștale simple sau multiple către server. Pentru a exporta căsuțele poștale recuperate pe Live Exchange Server, mai întâi trebuie să îi atribuiți drepturi de administrator căsuței poștale de destinație. Funcționează cu Exchange Server 2019/2016/2013/2010 / 2007. Pentru a exporta fișierele recuperate pe Live Exchange Server, utilizați Server Console.exe pentru Exchange, pentru a acorda drepturi complete ale căsuței poștale la căsuțele poștale deconectate.


    Previzualizare îmbunătățită a căsuței poștale, pentru recuperare precisă

    Soluția Stellar afișează o previzualizare îmbunătățită a articolelor căsuței poștale, precum e-mail-uri, atașamente, note, intrări din calendar, contacte și articole trimise etc. stocate în EDB. Acest lucru ajută la validarea și alegerea elementelor necesare pentru recuperare, îmbunătățind astfel precizia procesului de recuperare a căsuței poștale. Software-ul vă permite să navigați între Mails, Calendar, Contacte, Sarcini, Note, Căutare și jurnal, în partea de jos a panoului stâng. De asemenea, permite resetarea și modificarea opțiunilor Panoul de navigare. Cu funcția de previzualizare, puteți constata cu ușurință recuperarea datelor în avans – dacă pot fi previzualizate, pot fi recuperate!


    Exportă fișierele recuperate, către Office 365

    Software-ul Stellar Exchange ajută la exportarea cutiilor poștale recuperate, direct la Office 365. Această caracteristică a fost încorporată, ținând cont de preferințele crescânde și trecerea platformelor de e-mail de la infrastructura locală, la configurația cloud sau la un hibrid. Opțiunea Advance permite activarea opțiunii de filtrare, în timp ce salvați căsuțele poștale reparate, la Office 365.


    Recuperarea căsuței poștale Exchange ștearsă

    Aplicația de reparare a bazelor de date Exchange recuperează eficient toate căsuțele poștale șterse accidental sau intenționat. Cu tehnici puternice de căutare a datelor șterse, software-ul Stellar Exchange Repair reface toate articolele căsuței poștale.